Ponedeljka - Petka8h - 16h
PisarnaPesnica pri Mariboru 32e, 2211 Pesnica
KOMUNIKACIJA IN MOTIVACIJA

Reševanje KONFLIKTNIH/ZAHTEVNIH situacij na delovnem mestu

V organizacijah in na delovnem mestu je konflikt pogost pojav. Najpogosteje nastane zaradi različnih misli, čustev in nezdružljivih ciljev.

FUNKCIONALNI konflikti so zaželeni, saj med skupinami povečujejo učinkovitost pri delu.

DISFUNKCIONALNI konflikti so močno nezaželeni. Tovrstni konflikti so tisti, ki ovirajo in preprečujejo doseganje zastavljenih ciljev.
  • VSEBINA
  • Moč osebne komunikacije in 5 stebrov uspeha za učinkovit začetek pogovora 
  • Kaj je to čustvena nalezljivost in zakaj dokazano deluje v komunikaciji
  • Vedenjski stili in njihova uporaba v praksi
  • 36 močnih besed v komunikaciji, ki dokazano delujejo
  • prepovedane besede v komunikaciji in pri reševanju zahtevnih situacij
  • V čem je bistvo uspešnega reševanja neprijetnih/konfliktnih situacij
  • 5 preverjenih komunikacijskih tehnik za reševanje neprijetnih in zahtevnih  situacij
  • Moč udarne povratne informacije pri iskanju rešitve nastale situacije
  • TOP priporočila in konkretne usmeritve za reševanje ugovorov glede na prevladujoči vedenjski stil stranke = govorimo jezik sogovornika
BOJAN TR

PREDSTAVITEV TRENERJABojan Krajnc

ima več kot 20 let izkušenj v prodaji in marketingu in preko 12 let vodstvenih izkušenj na področju vodenja prodaje in prodajnih ekip. Je predavatelj in nosilec na Višji poslovni šoli Doba pri predmetih prodaja, organizacija in menedžment in ekonomika podjetja.
TADEJA TR

PREDSTAVITEV TRENERJATadeja Krajnc

je certificiran NLP Mojster Praktik, trenerka komunikacijskih veščin in osebne rasti z več kot 10 let delovnih izkušenj.

Rezultat:

  • Izboljšali boste komunikacijske veščine in tehnike, ki povečujejo učinkovitost komunikacije z zahtevnimi sogovorniki.
  • Izboljšali boste kvaliteto izvedbe reševanja ugovorov in zahtevnih situacij.
  • Osvojili boste aktivni pristop v komunikaciji in sposobnost prilagajanja v različnih situacijah in različnim vedenjskim stilom sogovornika.
  • Izboljšali oz. usvojili boste učinkovito tehniko podajanja povratne informacije (feedbacka) in posledično izboljšali profesionalnost in kakovost pogovora.
  • Povečali boste zadovoljstvo v medsebojni komunikaciji, dvignili boste odločnostprofesionalnost in prepričljivost sodelavcev v timu.

Za vas bomo pripravili:

  •  delovne materiale za vsakega udeleženca
  •  praktične primere in zanimive vaje (individualne in v parih)
  • mini priročnika Vedenjski stili in Kako učinkovito komunicirati s strankami
  • motivacijska kartica POZOR, KKK in »švinglc« kartica VEDENJSKI STILI
  • TOP priporočila za vrhunsko komunikacijo
  • slikovno-tekstovno poročilo in usmeritve po vsakem zaključenem izobraževanju
ZA VEČ

Navdiha, motivacije, osebne in poslovne rasti...

LOPIS, izobraževanje, prevajanje, svetovanje,
Bojan Krajnc s.p.
Najdete nasSocialna omrežja
LOPIS, izobraževanje, prevajanje, svetovanje,
Bojan Krajnc s.p.
KONTAKTPišite nam
NAJDETE NASSocialna omrežja