Ponedeljka - Petka8h - 16h
PisarnaPesnica pri Mariboru 32e, 2211 Pesnica
PRODAJA

ČIP prodaje

"Preden ti bo kdo podal roko, se dotakni njegovega srca."
https://lopis.si/wp-content/uploads/2019/11/BOJAN-TR.jpg

PREDSTAVITEV TRENERJABojan Krajnc

ima več kot 17 let izkušenj v prodaji in marketingu in preko 12 let vodstvenih izkušenj na področju vodenja prodaje in prodajnih ekip. Je predavatelj in nosilec na Višji poslovni šoli Doba pri predmetih prodaja, organizacija in menedžment in ekonomika podjetja.
https://lopis.si/wp-content/uploads/2019/11/VESNA-TR.jpg

PREDSTAVITEV TRENERJAVesna Rizman

je predstojnica milenijcev in univerzitetni diplomirani gospodarski inženir. 5 let je gradila kariero v finančnem sektorju in ob tem intenzivno opravljala delo prodajnega mentorja.
  • VSEBINA
  • Samo-analiza” uspeha v komunikaciji s strankami.
  • Moč osebne komunikacije in 5 stebrov uspeha za učinkovit začetek komunikacije.
  • Neverbalna komunikacijanajbolj uporabne skrivnosti neverbalne komunikacije, ki jih lahko uporabite v komunikaciji s strankami ali prodajnih pogajanjih.
  • Komunikacijska retorika: besede, stavki in fraze, ki imajo veliko komunikacijsko moč in pozitivno vplivajo na sogovornika.
  • Spremenite besedne formulacije v komunikaciji + »prepovedane« besede.
  • Branje z obraza – osnovne veščine branja z obraza vam omogočajo v nekaj sekundah ugotoviti kako hitro se stranka odloča, koliko in kakšne informacije potrebuje za odločitev in kateri pristop zaključevanja je najbolj primeren. Na podlagi tega boste lahko prilagodili čas in način izvedbe prodajne predstavitve oz. vodenje prodajnega obiska.
  • Test pozornosti: brez pozornosti ni uspešne komunikacije.
  • Ključni dejavniki, ki vplivajo na učinkoviti telefonski razgovor s stranko.
  • Praktična delavnica analiza vedenjski stilov.
  • TOP priporočila za prodajno komunikacijo . 

Rezultat:

  • izboljšati komunikacijske veščine in tehnike, ki povečujejo učinkovitost komunikacije s strankami/sodelavci,
  • osvojiti aktivni pristop v komunikaciji in sposobnost prilagajanja v različnih situacijah in različnim vedenjskim stilom sogovornika,
  • povečati zadovoljstvo v komunikaciji iz strani strank/sodelavcev.

Za vas bomo pripravili:

  • delovne materiale in gradiva za vsakega udeleženca,
  • praktične primere in zanimive vaje (individualne in v parih),
  • motivacijski kontakt s trenerjem preko e-maila in s telefonskim pogovorom,
  • mini priročnika Vedenjski stili in Kako učinkovito komunicirati s strankami,
  • TOP priporočila za komunikacijo,
  • slikovno-tekstovno poročilo po zaključenem izobraževanju.
ZA VEČ

Navdiha, motivacije, osebne in poslovne rasti...

LOPIS, izobraževanje, prevajanje, svetovanje,
Bojan Krajnc s.p.
Najdete nasSocialna omrežja
LOPIS, izobraževanje, prevajanje, svetovanje,
Bojan Krajnc s.p.
KONTAKTPišite nam
NAJDETE NASSocialna omrežja