Moč navad za vsakdanjo prakso: mini test »streznitve«.
Osebni instalacijski protokol do uspeha z uporabo tehnike nazaj v prihodnost.
Lead creation/management à kvalitetno obvladovanje potencialnih prodajnih priložnosti.
Opportunity/Pipeline management: kvalitetno obvladovanje kvalificiranih (aktualnih) prodajni priložnosti.
Proaktivno skrbništvo ključnih strank
Potrebna je jasna definicija in konkretizacija faz prodajnega procesa, ki je temelj za aktivno prodajo. Dobro upravljan/voden prodajni proces namreč pomaga izboljšati preglednost, predvidljivost, napovedljivost, konsistenco, in vzdržnost, kar se pogosto odraža kot konkurenčna prednost podjetja na trgu.
S hitrim pregledom trenutnega obvladovanja prodajnega procesa bomo skupno diagnosticirali simptome in pripravili predlog za optimiziranje.
Analiza notranjega okolja: končni rezultat je izbor ključnih konkurenčnih prednosti, konkretizacijo le teh skozi oči stranke in benchmarkingom s ključnimi konkurenti.
Analiza zunanjega okolja: končni rezultat je definirati v matriki tiste priložnosti, na katerih imamo največ možnosti za premik že do konca leta in oceniti možnost transformacije nevarnosti v priložnosti za povečanje prodaje.
Ali smo moški res tako različni od žensk in kako to vpliva na naš način kupovanja/odločanja?
Kako s samozavestno držo postati bolj prepričljiv in odločen v komunikaciji in v pogajanjih?
Hiter test prepoznavanja različnih neverbalnih signalov in čustvenega stanja osebe na podlagi mimike obraza in kaj lahko naredite v konkretni situaciji (PRLL model).
Prepoznavanje nakupnih signalov in tipov strank/dobaviteljev, kjer je možno zaključiti takoj (ABC).
Test pozornosti: brez pozornosti ni uspešne komunikacije.
PREPRIČLJIVA ARGUMENTACIJA PREDNOSTI VAŠE PONUDBE:
48 močnih besed, ki v prodaji dokazano delujejo!.
Prepovedane besede v komunikaciji à kako reformulirati najbolj pogoste prepovedane besede v pozitivne besede, ki motivirajo in usmerjajo k rešitvam.
Kako sporočati koristi vaše ponudbe/storitev, da jih bodo stranke razumele in se odločile za nakup/sodelovanje (»message map« kot orodje za predstavitev ključnih konkurenčnih prednosti)?
Kako pripraviti prepričljivo prestavitev in argumentiran odgovor v vsaki zahtevni situaciji, ki ga bo stranka/dobavitelj razumela in sprejela/potrdila z uporabo enostavne formule:
močna beseda + vam + glagolska formacija + konkretna korist po principu KKK!
Kako prepričati in navdušiti stranko po 3. stopenjskem modelu WOW – HOW – NOW?
Kaj stranka potrebuje in kaj bo od tega imela jutri (po principu t.i. Sales Doctor)?
40 TOP vprašanj za vse faze vodenja prodajnega razgovora.
3 ključne informacije brez katerih prodajnik ne sme zapustiti sestanka.
POGAJALSKE VEŠČINE:
UČINKOVITO REŠEVANJE UGOVOROV
SLEDENJE:
MINI KREATIVNI TEAMBUILDINGI:
Namen mini kreativnih tim buildingov v okviru vseh 3 delavnic je povezovanje in utrjevanje prodajnega tima, skupno reševanje izzivov in povečanje pripadnosti timu:
Primeri teambuildingov:
Z vrvjo do kvadrata à namen je razumeti pomembnost verbalnega in neverbalnega izražanja v medsebojni komunikaciji.
Z otoka na kopno à namen je povezovanje sodelavcev v timu, skupno reševanje izziva, povečati pripadnost timu in izboljšati prenos informacij.
Zgradimo piramido à namen je prikazati pomembnost uporabe osnovnih veščin komunikacije.
Udarni zaključek: 3 stvari, ki se jih lahko naučimo in prenesemo v delovno okolje od legendarne bob ekipe Jamajke, po kateri je nastal tudi film.
Osebni akcijski načrt – filozofija 1 stvari, ki jo lahko spremenim pri sebi danes, da bo vse ostalo potekalo lažje à vsak udeleženec naredi motivacijski osebni akcijski načrt.