Kako s prodajo v spremenjenih in turbulentnih časih?
VSEBINA
Kakšen vpliv imajo na prodajo negotovi časi?
Kateri so temelji digitalne prodaje in kakšen je vpliv digitalne
tehnologije na prodajo?
Kateri so ta hip najbolj aktualni disruptivni poslovni modeli, ki vplivajo
na prodajo?
5 načinov, ki jih je smiselno narediti v prodaji za več prodajnih
priložnosti in izplena.
Kaj je dobro, da veste že danes, če želite vedeti, kaj se bo dogajalo z
vašo prodajo v naslednjih 6 mesecih?
Je danes primeren čas, da pogledate nazaj – v vašo prodajno
zgodovino in kaj vas lahko nauči Paretov princip koncentracije?
Katere stranke je smiselno »targetirati«?
Kaj je lahko vaš plan B, tudi ko so stranke nakupno pasivne (niso še v
nakupnem procesu)?
Ali je lahko ROR > ROI in še veliko več.
PREDSTAVITEV TRENERJABojan Krajnc
ima več kot 20 let izkušenj v prodaji in marketingu in preko 15 let vodstvenih izkušenj na področju vodenja prodaje in prodajnih ekip. Je predavatelj in nosilec na Višji poslovni šoli Doba pri predmetih prodaja, organizacija in menedžment in ekonomika podjetja.