Ponedeljka - Petka8h - 16h
PisarnaPesnica pri Mariboru 32e, 2211 Pesnica
PRODAJA

Prodajni "ROOKIE"

Za vas smo pripravili vrhunski izobraževalni program za vaše novince v prodaji, ki bodo aktivno delovali v pridobivanju novih strank in skrbeli za odkrivanje novih priložnosti in povečanje prodaje pri obstoječih.
  • 1. MODUL
  • 2. MODUL
  • 3. MODUL
  • 4. MODUL
Zmagovalna miselna naravnanost in učinkovito obvladovanje prodajnega procesa

cyvcx

  • Osebna analiza uspeha v prodaji kot orodje za iskanje novih priložnosti in osebnega napredka.
  • Kaj delajo vrhunski prodajniki, da so konstantno uspešni?
  • SWOT analiza prodaje, ki jo naredimo v 2 delih.
  • Kako se izogniti 18 napakam, ki »ubijajo« posel?
  • Spoznajte 4 faktorje, ki neposredno vplivajo na to, kaj delate kot prodajnik.
  • Kako izbrati zmagovalne posle hitreje, lažje in z večjo verjetnostjo uspeha?
  • 4 ključni kriteriji osebne transformacije kot vodilo do velikih dosežkov, in še več.
ČIP = čustveno inteligentna in situacijsko prilagodljiva komunikacija v prodaji

cyvcx

  • MODEL 7 P minus (ubijalci komunikacije) + MODEL 7 P plus (gradniki komunikacije)
  • Formula zaupanja:kdo so gradniki in ubijalci medsebojna zaupanja: kaj lahko vi naredite za to, da vam stranka/dobavitelj dolgoročno zaupa in česa se je priporočljivo izogniti.
  • Analiza 5 vprašanj, ki si jih vaši partnerji zastavljajo preden se odločijo.
  • Branje z obraza– osnovne veščine branja z obraza vam omogočajo v nekaj sekundah ugotoviti kako hitro se oseba odloča, koliko in kakšne informacije potrebuje za odločitev.
  • Neverbalna komunikacija: največje in najbolj uporabne skrivnosti neverbalne komunikacije, ki jih lahko uporabite v prodajni komunikaciji, prodajnih/nabavnih pogajanjih in pri zaključevanju:

Ali smo moški res tako različni od žensk in kako to vpliva na naš način kupovanja/odločanja?

Kako s samozavestno držo postati bolj prepričljiv in odločen v komunikaciji in v pogajanjih?

Hiter test prepoznavanja različnih neverbalnih signalov in čustvenega stanja osebe na podlagi mimike obraza in kaj lahko naredite v konkretni situaciji (PRLL model).

Prepoznavanje nakupnih signalov in tipov strank/dobaviteljev, kjer je možno zaključiti takoj (ABC).

Test pozornosti: brez pozornosti ni uspešne komunikacije.

  • Praktična delavnica: Prepoznavanje in prilagajanje pogajalskega stila na podlagi vedenjskih stilov strank/dobaviteljev.
  • Mini treningprijaznosti in vztrajnosti v prodajni/nabavni komunikaciji.

PREPRIČLJIVA ARGUMENTACIJA PREDNOSTI VAŠE PONUDBE:

  • Komunikacijska retorika: besede, stavki in fraze, ki imajo veliko komunikacijsko moč in pozitivno vplivajo na stranko:

48 močnih besed, ki v prodaji dokazano delujejo!.

Prepovedane besede v komunikaciji à kako reformulirati najbolj pogoste prepovedane besede v pozitivne besede, ki motivirajo in usmerjajo k rešitvam.

  • Mini delavnica:

Kako sporočati koristi vaše ponudbe/storitev, da jih bodo stranke razumele in se odločile za nakup/sodelovanje (»message map« kot orodje za predstavitev ključnih konkurenčnih prednosti)?

Kako pripraviti prepričljivo prestavitev in argumentiran odgovor v vsaki zahtevni situaciji, ki ga bo stranka/dobavitelj razumela in sprejela/potrdila z uporabo enostavne formule:

močna beseda + vam + glagolska formacija + konkretna korist po principu KKK!

Kako prepričati in navdušiti stranko po 3. stopenjskem modelu WOW – HOW – NOW?

  • Osvežitev pomembnosti priprave na prodajni obisk/prodajno predstavitev z izdelavo KOMERCIALNE CHECKLISTE. Dobra priprava je skrivnost učinkovitih prodajnikov: kako pripravimo »checklisto« in na kaj moramo biti pozorni?
  • Delo s strankona prodajnem obisku:

Kaj stranka potrebuje in kaj bo od tega imela jutri (po principu t.i. Sales Doctor)?

40 TOP vprašanj za vse faze vodenja prodajnega razgovora.

3 ključne informacije brez katerih prodajnik ne sme zapustiti sestanka.

Učinkovita prodajna orodja in tehnike za več uspeha v pogajanjih in pri reševanju ugovorov

cyvcx

POGAJALSKE VEŠČINE:

  • 8 ključnih faktorjev, ki odločilno vplivajo na uspešna pogajanja
  • Partnerska matrika /pozicija moči – kakšna je vaša vrednost v očeh stranke/dobavitelja.
  • Učinkovita priprava akcijskega plana za naslednja pogajanja.
  • Pregled TOP pogajalskih taktik(mini trening – prepoznavanje najbolj pogostih napadalnih in uporaba obrambnih taktik).
  • Mini test pogajalskih situacij (igra vlog v parih, kjer udeleženci delajo na različnih scenarijih in iščejo najbolj optimalno rešitevTOP priporočila za pogajalce (konkretne usmeritve, priporočila in preizkušene pogajalse prakse) + 15 taktik za uspešna poslovna pogajanja.
  • Katerih 9 vprašanj vas lahko premakne naprej, ko pride v pogajanjih do “mrtve točke”?

UČINKOVITO REŠEVANJE UGOVOROV 

  • 5 preverjenih komunikacijskih tehnik za reševanje ugovorov in neprijetnih situacij.
  • Mini delavnica: praktična izvedba reševanja prodajnih ugovorov, s katerimi se najbolj pogosto soočajo vaši prodajniki.
  • 8 korakov za WIN WIN rešitev reklamacije stranke.

SLEDENJE: 

  • »Follow up management« kot osnova učinkovitega zaključevanja prodajnih priložnosti.
  • Kako pospešitipretok prodajnih priložnosti v prodajni cevi?
  • 5 najbolj udarnih in učinkovitih follow-uptehnik, ki vam omogočajo zaključiti posel, ne da bi postali »tečni« za stranko?
Zaključevanje prodaje in sledenje

cyvcx

    • »Follow up management« kot osnova učinkovitega zaključevanja prodajnih priložnosti.
    • Kako pospešiti pretok prodajnih priložnosti v prodajni cevi?
    • 5 najbolj udarnih in učinkovitih follow-up tehnik, ki vam omogočajo zaključiti posel, ne da bi postali »tečni« za stranko?
    • Analiza kradljivcev časa (vprašalnik) in 10 tipičnih napak obvladovanja časa.
    • Kako izboljšati produktivnost na delu – 5 x 5  preverjenih in konkretnih načinov za eksplozijo  produktivnosti na delu.
    • Učinkovito načrtovanje tedenskih prioritet: proaktivna matrika prodajnih prioritet.

    Število udeležencev: max. 20

    Trajanje: 1 modul (5-6 PA) *

    *PA = pedagoška ura (45 min)

https://lopis.si/wp-content/uploads/2019/11/BOJAN-TR.jpg

PREDSTAVITEV TRENERJABojan Krajnc

ima več kot 17 let izkušenj v prodaji in marketingu in preko 12 let vodstvenih izkušenj na področju vodenja prodaje in prodajnih ekip. Je predavatelj in nosilec na Višji poslovni šoli Doba pri predmetih prodaja, organizacija in menedžment in ekonomika podjetja. Kot mentor na daljavo pa sodeluje na Doba fakulteti pri predmetih projektni menedžment in timsko delo, družinsko podjetništvo in nabavno-prodajna veriga.
ZA VEČ

Navdiha, motivacije, osebne in poslovne rasti...

LOPIS, izobraževanje, prevajanje, svetovanje,
Bojan Krajnc s.p.
Najdete nasSocialna omrežja
LOPIS, izobraževanje, prevajanje, svetovanje,
Bojan Krajnc s.p.
KONTAKTPišite nam
NAJDETE NASSocialna omrežja