cyvcx
cyvcx
Ali smo moški res tako različni od žensk in kako to vpliva na naš način kupovanja/odločanja?
Kako s samozavestno držo postati bolj prepričljiv in odločen v komunikaciji in v pogajanjih?
Hiter test prepoznavanja različnih neverbalnih signalov in čustvenega stanja osebe na podlagi mimike obraza in kaj lahko naredite v konkretni situaciji (PRLL model).
Prepoznavanje nakupnih signalov in tipov strank/dobaviteljev, kjer je možno zaključiti takoj (ABC).
Test pozornosti: brez pozornosti ni uspešne komunikacije.
PREPRIČLJIVA ARGUMENTACIJA PREDNOSTI VAŠE PONUDBE:
48 močnih besed, ki v prodaji dokazano delujejo!.
Prepovedane besede v komunikaciji à kako reformulirati najbolj pogoste prepovedane besede v pozitivne besede, ki motivirajo in usmerjajo k rešitvam.
Kako sporočati koristi vaše ponudbe/storitev, da jih bodo stranke razumele in se odločile za nakup/sodelovanje (»message map« kot orodje za predstavitev ključnih konkurenčnih prednosti)?
Kako pripraviti prepričljivo prestavitev in argumentiran odgovor v vsaki zahtevni situaciji, ki ga bo stranka/dobavitelj razumela in sprejela/potrdila z uporabo enostavne formule:
močna beseda + vam + glagolska formacija + konkretna korist po principu KKK!
Kako prepričati in navdušiti stranko po 3. stopenjskem modelu WOW – HOW – NOW?
Kaj stranka potrebuje in kaj bo od tega imela jutri (po principu t.i. Sales Doctor)?
40 TOP vprašanj za vse faze vodenja prodajnega razgovora.
3 ključne informacije brez katerih prodajnik ne sme zapustiti sestanka.
cyvcx
POGAJALSKE VEŠČINE:
UČINKOVITO REŠEVANJE UGOVOROV
SLEDENJE:
cyvcx
Število udeležencev: max. 20
Trajanje: 1 modul (5-6 PA) *
*PA = pedagoška ura (45 min)