Ponedeljka - Petka8h - 16h
PisarnaPesnica pri Mariboru 32e, 2211 Pesnica

7 NAMIGOV ZA BOLJ SAMOZAVESTNO KLICANJE STRANK, KI JIH NE POZNATE – LOPIS

23. marca, 20210

V današnjem zahtevnem poslovnem svetu se ogromno prodajalcev in poslovnežev vedno bolj osredotoča na klicanje strank, ki jih še ne poznajo. S tem si želijo zagotoviti prodajne sestanke in dobiti nov posel. Klicanje novih strank je prodajno področje, na katerem se veliko prodajalcev in poslovnežev še ne znajde najbolje.

Za vas smo izbrali 7 namigov, ki vam bodo pomagali ter vlili dodatno samozavest, ki jo potrebujete za uspešno klicanje novih strank.

Namig1
Vedi zakaj je klicanje novih strank zate pomembno in se na to vedno znova opominjaj!

Na računalnik si prilepi slike, ki te opominjajo, zakaj je klicanje novih strank zate pomembno. Naredi si zapiske v svoj dnevnik, da se opomniš, zakaj so rezultati, ki jih dobiš s klicanjem, zate pomembni.

Namig 2
Neprestano kliči, tudi če že imaš dovolj posla!

Klicanje novih strank naj postane uspešna prodajna navada. Naj postane nekaj, kar lahko počneš ves čas, ne samo kadar nimaš dovolj strank.

Namig 3
Kliči nove stranke vsak dan (ali vsak teden)!

Lažje je, če vsak dan v mesecu pokličeš 1-3 nove stranke, kot pa s klici odlašati do zadnjega dneva v mesecu, ko se trudiš poklicati 50 strank. 3 klici na dan pomeni pozitivne prodajne navade in pozitivne prodajne navade pomenijo konstanten prodajni uspeh.

Namigi 4
Sproti si zapisuj svoj uspeh!

Najpomembnejše stvari v življenju so vredne snemanja ali shranjevanja. Zato veliko uspešnih prodajalcev vodi svoj dnevnik prodaj. Zapisuj si kaj deluje, kaj ne deluje, kaj si se naučil, na kaj si ponosen, kako boš naslednjič stvari naredil drugače, …

Namig 5
Vodi statistiko svojih klicev!

Zapisuj si uspešnost svojih klicev v primerjavi s pogovori, uspešnost pogovorov v primerjavi s sestanki, uspešnost sestankov v primerjavi s priložnostmi, uspešnost priložnosti v primerjavi z dobljenimi posli, itd. Na ta način boš lahko meril svoj napredek in uspeh.

Namig 6
Svoje motivirane sodelavce vključi v tekmovalni krog!

Ne čakaj na svojega nadrejenega, da vzpostavi tekmovalnost znotraj vaše ekipe. Organiziraj se sam in si lastna pričakovanja ter standarde postavi višje, kot bi ti jih lahko postavil kdorkoli drug. Tvoji prodajni rezultati so tisti, ki se bodo izboljšali.

Namig 7
Nagrajuj se za opravljene naloge in ohranjaje pozitivnega odnos tudi takrat, ko nimaš rezultatov!

Veliko prodajalcev se nagrajuje le ob doseganju rezultatov. A nagraditi se moraš tudi za prikaz pravega odnosa do dela. Prav pozitiven odnos in delavnost bosta na koncu privedla do boljših prodajnih rezultatov. Zato moraš svoj pozitiven odnos in delavnost proslaviti.

Povzeto po avtorju Gavinu Inghamu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

LOPIS, izobraževanje, prevajanje, svetovanje,
Bojan Krajnc s.p.
Najdete nasSocialna omrežja
LOPIS, izobraževanje, prevajanje, svetovanje,
Bojan Krajnc s.p.
KONTAKTPišite nam
NAJDETE NASSocialna omrežja