Ponedeljka - Petka8h - 16h
PisarnaPesnica pri Mariboru 32e, 2211 Pesnica

Delovna MOTIVacija po dopustu – LOPIS

26. avgusta, 20210

Delovna motivacija po dopustu – jo imate?

Po končanem dopustu ali daljšem premoru je lahko naša delovna motivacija nekoliko nižja.
Kateri so tisti koraki, ki vam bodo pomagali, da se boste hitreje ponovno ”vklopili” v delovni ritem in vas motivirali za naporne delovne dni?

1. Vzpostavite rutino:

S situacijami se lažje soočimo, če si postavimo rutino. Vzemite si dan ali dva več dopusta, tako da, ko se vrnete z vaše dopustniške destinacije, niste takoj vrženi v službo ampak se postopno ponovno navajate na nov delovni ritem. Dobro je tudi, da nekaj dni pred službo zjutraj vstajate bolj zgodaj. Tako bo bujenje za službo bolj enostavno.

2. Naučite se nekaj novega:

Vsakodnevno delo lahko postane precej dolgočasno, če se ne počutite produktivne in koristne v tem, kar delate. Ko se pripravljate na povratek v službo, si napišite seznam stvari, ki vas zanimajo in bi se jih radi naučili ali pa katera znanja bi radi izpopolnili. Prijavite se na kakšno inovativno praktično izobraževanje, se udeležite online tečaja ali preberite kakšno dobro knjigo, ki vam bo dala nov zagon.

3. Premagajte ovire čimprej:

Prvo ponedeljkovo jutro po končanem dopustu je lahko naporno in stresno.  Trik  – kako premagati prvi delovni dan po dopustu je –  da se čim hitreje založite z delom. Začnite zgodaj, ko še ni veliko sodelavcev v službi, tako boste do prve kavice že kar nekaj postorili in boste bolj zadovoljni.

4. Oblecite se samozavestno:

Vsak izmed nas zagotovo ima v omari en kos oblačila, v katerem se počutimo bolj samozavestno? Oblecite ga za prvi dan službe. Mogoče se vam to zdi hecno, vendar če se že prvi delovni dan počutimo dobro in samozavestno, potem bodo tudi naši naslednji delovni dnevi produktivni.

5. Vprašajte svoje sodelavce:

Pogovor z ljudmi je odličen način za povečanje motivacije po premoru od dela. S sodelavci se lahko ob prvi jutranji kavi na hitro pogovorite o dogajanju med vašo odsotnostjo in tako na prijeten način začnete svoj delovni dan. Povprašajte jih o trenutnem dogajanju v službi, je kaj novega, o morebitnih skrbeh, izzivih ipd.

6. Naredite si ”to do” listo:

”To do” liste nam pomagajo, da nam misli ne odplavajo, da je naš fokus večji in posledično dan veliko bolj organiziran. Začnite s seznamom opravil za tekoči dan (5 X DAN) nato pa seznam večjih nalog za teden, mesec, ki ga boste oblikovali skupaj z vašo ekipo.
Kratkoročni seznami vam bodo pomagali, da bo vaš dan stekel in da boste takoj zjutraj, ko boste sedli v pisarno, vedeli kaj je vaša prioriteta tisti dan.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

LOPIS, izobraževanje, prevajanje, svetovanje,
Bojan Krajnc s.p.
Najdete nasSocialna omrežja
LOPIS, izobraževanje, prevajanje, svetovanje,
Bojan Krajnc s.p.
KONTAKTPišite nam
NAJDETE NASSocialna omrežja