fbpx
 
Kontakt:info@lopis.si in 00386 31 332 761 (Bojan)
PisarnaPesnica pri Mariboru 32e, 2211 Pesnica

Upaj si postati SUPERmanager – LOPIS

11. oktobra, 2021

Upaj si postati supermanager*

6 presenetljivih vodstvenih načel za pogumne managerje

1. NE DAJ MIRU! BODI ”POZITIVNO” NADLEŽEN
Večina ljudi ”biti nadležen” zamenjuje z ”biti nesramen.” Kdor želi dokazati vztrajnost, mora poznati in razlikovati razliko med biti nadležen in nespoštljiv.
Sprašuj zaposlene vprašanja, ki jim bodo dala misliti, ko bodo razmišljali izven okvirjev.  Organiziraj sestanke ob različnih urah – da zaposleni presekajo rutino. Upaj si in bodi vztrajen pri strankah, še posebej velikih poslih. Velik in trajen uspeh doseže le tisti, kdor ostane trmast in pozitivno nadležen – ohrani vljudnost, prijaznost in hvaležnost v odnosu do vseh zaposlenih.

2. POZABI NA UPRAVO!
Imaš šefa? Gotovo ga imaš. Celo člani uprav ga imajo. Vprašanje: si že kdaj ignoriral svojega nadrejenega? Tudi to si lahko privoščiš. Četudi imaš nadrejenega, še ne pomeni, da nimaš svojega mnenja. Upaj si naklonjeno ignorirati svojega nadrejenega v primerih, če se od tebe želi nekaj, kar nasprotuje tvojim ciljem, Navsezadnje, si upaj narediti oboje: poslušati šefa in hkrati zaupati svoji presoji. Pot je vedno nekje vmes.

3. OLAJŠAJ SI STVARI
Managerji in podjetniki imajo težko delo. V nasprotju z drugimi poklici, imajo vodstveni kader 24-urni delavnik. Sami priznajte, da si določene zadeve/posle še otežujemo. Dajmo si jih olajšat. Prerazporedi delo, načrtuj skupaj z ekipo, predaj stranko svojemu zaposlenemu. Potrudi se, da prepoznaš tiste procese, razmere, sogovornike, rutine, odločitve, projekte in priložnosti, pri katerih si zadeve otežuješ bolj, kot je nujno. Upaj si ubrati lažjo pot do uspeha.

4. BODI OSEBEN
Predstavljajte si situacijo: sedite v hotelski jedilnici in opazujete ljudi, ki vstopajo. Super managerja boste prepoznali na prvi pogled. Kaj počne večina? Izogiba se očesnemu stiku, ne odpira ust, ne želi pozdraviti hotelskega osebja prvi.
Vrhunski managerji imajo popolnoma drugačen pristop: vstopijo s prijateljskim pozdravom, ogovorijo natakarja, pokramljajo s kuharjem in vse tako suvereno. Upaj si biti oseben redno, tudi v poslu, med zaposlenimi, med strankami. Sprehodi se vsak dan po tvojem oddelku/podjetju in se minuto ali več pogovarjaj z vsakim sodelavcem o osebnih stvareh.

5. PREPUSTITE SE ČUSTVOM
Zakaj moj tast in tašča ter moj mož vozijo rdečo Mazdo?  Ne zaradi tega, ker je to najboljša znamka avtomobilov v Sloveniji, niti ni najugodnejši ali najdražji, je nekje vmes z kvaliteto in ceno. Toda prava genialnost se skriva v prodajalcu. Kaj pa počne ta emocionalni vodja? Prodajalec je sinu in očetu prodal rdeč avto, saj je igral na čustva. Da je rdeč avto trenutno najbolj trendi

6. ZAPRAVLJAJ SVOJ ČAS
…žal, nimam časa za kavo, kosilo, večerjo…Nehajte se izčrpavati in raje zapravljajte svoj čas. Pojdite v kavarno, na golfišče ali pod prho. Preživljajte čas z ljudmi, ki jih vaša težava sploh ne zadeva. Naj vas navdihne sanjarjanje, saj pogosto vodi do najboljših rešitev.

*Povzetek iz knjige Upaj si postati supermanager, Klaus Schuster

LOPIS, izobraževanje, prevajanje, svetovanje,
Bojan Krajnc s.p.
Najdete nasSocialna omrežja
LOPIS, izobraževanje, prevajanje, svetovanje,
Bojan Krajnc s.p.
KONTAKTPišite nam
NAJDETE NASSocialna omrežja